HVORDAN SKAL DANMARK SE UD MED ENHEDSLISTEN VED RORET?

Indlæser kort...

Dato/klokkeslæt
Date(s) - 23. aug 2018

Lokation
3F Huset

Kategori Ingen Kategori

Vi har bedt Pelle Dragsted indlede en samtale om partiets ambitiøse idekatalog ”100 dage med Enhedslisten”, som indeholder en masse konkrete forslag til, hvordan partiets røde og grønne principper kan omsættes til politisk virkelighed.

Vi skal blot skaffe flertal for dem og få de rigeste i landet til at betale bare lidt mere.

Det er den nuværende folketingsgruppe, der har forfattet alle forslagene og har opfordret til at diskutere dem på åbne medlemsmøder og andre steder, hvor vi færdes.

Sidste chance for at indsende bemærkninger til kataloget er mandag den 3. september.

Pelle har været i folketinget siden 2015 og er i øjeblikket partiets ordfører for erhverv-, demokrati og grøn omstilling.

Selv om han ikke opstiller til næste valg, så er han det medlem af hovedbestyrelsen, der fik flest stemmer ved valget på årsmødet den 28. april i år.

Der er plads til 50 mennesker i 3F’s lokale, så ud over afdelingens egne medlemmer håber vi på, at medlemmer i Norddjurs, Randers og Faurskov afdeling har lyst til at deltage og snakke om, hvordan vi kan hjælpe hinanden med at føre de mange gode forslag ud i livet og få endnu flere mennesker med i kampen for et bæredygtigt, retfærdigt og demokratisk samfund.

Du er velkommen til at tage en ven, en partner eller andre med, som du tror vil være interesseret.

Vi sørger for lidt spise og drikke i forbindelse med mødet. Derfor vil vi gerne vide, hvor mange vi bliver.

Du skal derfor tilmelde dig senest mandag den 20. august via mail til Kurt: [email protected] eller Hasse: [email protected]

Du finder alt om 100 dages planen her: https://enhedslisten.dk/100-dage

Vel mødt!