Enhedslisten fik et godt valg i Syddjurs!

Jesper Yde, byrådsmedlem for enhedslisten
Vi havde en pæn fremgang og fordoblede vores mandattal fra 1 til 2, jeg blev genvalgt og vi kan sige velkommen til Niels Peter Mortensen i Byrådet. Det lykkedes os at fastholde en rød borgmester, tillykke med posten til Michael Stegger fra Socialdemokratiet!
Tak til alle dem der stemte på os og til alle dem der måtte se og høre på os! Tak til alle jer fra Enhedslisten der har lavet en kæmpe holdindsats, enten som kandidater eller på anden måde f.eks. ved at sætte plakater op, skrive indlæg, dele foldere og elletræer ud eller bare snakket med familie, venner og bekendte. Tak til Alternativet og Mette Foged , der førte en fænomenal valgkamp og leverede stemmer til valgforbundet, desværre uden at komme ind.
Det har været en hård valgkamp og vi blev først færdige med de store linjer efter kl. 3 i nat. I dag kl. 11 fortsætter forhandlingerne. Jeg vil gøre mig rigtigt umage for at leve op til den tillid I har vist til mig og Enhedslisten, endnu engang tak for valget!