VELKOMMEN TIL OFFENTLIGT MØDE BEHANDLER VI UDSATTE MENNESKER GODT NOK?

MØD JETTE GOTTLIEB I STEDET FOR VICTORIA  VELASQUEZ

TORSDAG DEN 30. SEPTEMBER 19.30-22.00

I FESTSALEN PÅ SYDDJURS GYMNASIUM  Kr.HERSKINDSVEJ 6, 8410 RØNDE

Victoria Velasquez er desværre blevet forhindret i at komme, men sender hendes arbejdsmakker Jette Gotlieb i sit sted. Victoria skriver   “min tætte arbejdsmakker Jette (Gotlieb), har sagt ja til at komme. Hun er mindst lige så godt inde i det hele som jeg (nogle ting mere). Vi vender alt og sparrer, så er det rigtig dejligt, at hun er klar til at springe til.”

.

Victoria Velasquez er cand. soc. i arbejdslivsstudier og social videnskab fra RUC, medlem af folketinget for Enhedslisten siden 2019 som partiets beskæftigelses- og arbejdslivsordfører. Hun kæmper til dagligt de udsattes sag i Folketinget under mottoet “Det, der kan virke helt umuligt alene, kan vi løse sammen”.

Enhedslisten er stærkt utilfreds med regeringens indsats for ligeløn samt behandling af arbejdsløse og syge borgere.

Syddjurs kommune er under konstant pres fra både økonomi og fra lovgivning og har tidligere haft en problematisk sagsbehandling af udsatte borgere. Enhedslisten har været i tæt dialog med “jobcenterets ofre” og går til valg på, at borgere, der søger hjælp hos kommunen, skal kunne være trygge i mødet med kommunens sagsbehandlere, og at de reelt inddrages i både sagsbehandling og løsninger. Vi foreslår bl.a. at ansætte borgerrådgivere, der kan hjælpe borgeren i kontakten til kommunen.

DER ER GRATIS ADGANG TIL MØDET OG ALLE ER VELKOMNE!